رییس آموزش و پرورش کندوان خبر داد:

تعهد 28 میلیارد ریالی خیرین در دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه کندوان

رئیس آموزش وپرورش منطقه کندوان از تعهد 28 میلیارد ریالی خیرین مدرسه ساز در دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز این منطقه در تهران خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۸۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کندوان، عیس سینافر درهمایش خیرین مدرسه ساز بخش کندوان میانه در تهران با اشاره به مشارکت بالای مردم و خیرین در بخش کندوان از جمله در حوزه آموزش و پرورش گفت: میزان خودیاری و مشارکت مردم در آموزش و پرورش منطقه طی دو سال اخیر 40 میلیارد ریال می باشد.
رئیس آموزش و پرورش منطقه کندوان با قدردانی از حرکت خیر و ارزشمند خیرین بخش کندوان در امر مدرسه سازی و مدرسه یاری از تعهد 28 میلیارد ریالی خیرین در این همایش برای مدرسه سازی و مدرسه یاری خبر داد.
وی با اشاره به اینکه از اولین جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه، 11 مدرسه خیرساز در بخش کندوان احداث گردیده و یا در حال احداث می باشد افزود: با تعهد 4 مدرسه در این جشنواره تعداد مدارس خیرساز به 15 مدرسه می رسد.
رییس آموزش و پرورش منطقه کندوان در ادامه با اشاره به نقش مهم مشارکتی مردم و خیرین درامرمدرسه سازی و مدرسه یاری افزود: نقش خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در رفع مشکلات مربوط به کمبود فضای آموزشی و رفع مشکلات موجود در آموزش و پرورش بی بدیل و قابل تقدیر است..
وی در پایان با تقدیر از حمایت و همراهی مسئولین استانی و شهرستانی، اعضای مجمع خیرین استان و منطقه، همکاران اداری آموزش وپرورش، فرهنگیان و مدیران منطقه ،اظهار امیدواری کرد که با حمایتهای بیشتر این عزیزان و مردم خیر و نوع دوست کندوانی مقیم و غیر مقیم بتوانیم به تمامی اهداف متعالی حوزه آموزش و پرورش دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار