رییس دانشگاه تبریز:

9 دی متعلق به یک جناح نیست/تحکیم وحدت و انسجام ملی

تبریز (پانا)- رئیس دانشگاه تبریز گفت: : در جریان 9 دی ماه یک جناح به میدان نیامدند بلکه همه گروه های سیاسی و همه مردم از هر قشر و صنفی به میدان آمدند.

کد مطلب: ۶۹۸۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا پور محمدی در مرام گرامیداشت نهم دی ماه، روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت در تالار وحدت تبریز اظهار داشت: امروز به مناسبت گرامی داشت حماسه میلیونی مردم ایران که برخاسته از بصیرت و متکی بر ایمان بود گرد هم آمده ایم.

وی ادامه داد: این روز باشکوه که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که به درست نامگذاری شده است و در آن ایام غبارآلود توطئه و فتنه دشمنان فقط چشم های بینا می توانست حق را از باطل تمییز دهد.

رییس دانشگاه تبریز با بیان این که مردم در آن روز با تکیه بر سه توانایی خود توانستند ایام سخت را به سلامت پشت سر گذارند، تصریح کرد: خود آگاهی متکی بر فطرت، زمان آگاهی متکی بر آینده نگری و زمان آگاهی متکی بر جامعه این سه ویژگی بودند.

پور محمدی افزود: همه این ها وقتی با تقوا الهی همراه باشد قدرت فرقان و تمییز حق از باطل را به افراد می دهد.

رئیس دانشگاه تبریز در خصوص ویژگی های حماسه 9 دی ماه گفت: برخورداری نظام از رهبری مقتدر و دانا و فرهیخته که با تدابیر ایشان توانستیم با توطئه های مقابله کنیم و قدرت مدیریت بحران ایشان ما را از مشکل جدی عبور داد، یکی از این ویژگی ها بود.

وی افزود: بهترین راهبرد امنیت برای نظام، راهبرد مردم محوری است و توده مردم در کنار رهبر معظم انقلاب بودند و به صحنه آمدند و توطئه ها را خنثی کردند و این یکی دیگر از آن ویژگی ها بود.

رییس دانشگاه تبریز گفت: در جریان 9 دی ماه یک جناح به میدان نیامدند بلکه همه گروه های سیاسی و همه مردم از هر قشر و صنفی به میدان آمدند و انسجام و وحدت ملی را تحکیم بخشیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار