باحضور مسئولین شهرستان واستان؛

افتتاح دوّمین کتابخانه خیرساز آموزشگاهی در کاشمر

مدیر آموزش و پرورش کاشمر از افتتاح دومین کتابخانه خیرساز آموزشگاهی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۷۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی،علی طاهریان از افتتاح دومین کتابخانه خیرساز آموزشگاهی در این شهرستان خبر داد و گفت: این کتابخانه در دبیرستان دخترانه متوسطه دوره اول رفعت به همت زهرا مقصودی مدیر مدرسه به یادبود پدر جانبازش علی جمعه مقصودی احداث،تجهیز وتکمیل شده است.

وی که در حاشیه افتتاح این مراسم سخن می گفت با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و گسترش فرهنگ مطالعه از اقدام نیک و پسندیده این خیر کتابخانه‌ساز در راستای استمرار یک کار خیر تقدیر کرد،و یادآور شد: در راستای خرید و تجهیزات این کتابخانه 4 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر با اشاره به وجود بیش از یک هزار جلد کتاب در این کتابخانه، متذکر شد: بیش از300 دانش‌آموز دختر این دبیرستان می‌توانند از کتاب‌های موجود که در موضوعات نوجوان،علمی،مذهبی،تاریخی،داستان و.. استفاده کنند.

طاهریان بابیان اینکه عمده مدارس کاشمر دارای کتابخانه هستند، اضافه کرد: با توجه به مناسب نبودن فضای این کتابخانه‌ها و کمبود کتاب در این مجموعه‌ها از خیرین درخواست داریم تا در راستای تجهیز و مناسب‌سازی فضاهای کتابخانه‌ها در سطح مدارس مجموعه آموزش و پرورش را همراهی کنند تا از این طریق زمینه برای گسترش و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در بین دانش‌آموزان فراهم شود.

شایان ذکر است اولین کتابخانه خیرساز آموزشگاهی در کاشمر اوایل سال تحصیلی به همت خانواده شهیدان توانگر در دبیرستان دخترانه حضرت زینب افتتاح گردید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار