گفت‌وگوی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با پانا

برخواه: با برگشتن تیم‌های محروم کار در بازی‌های آسیایی و جهانی سخت می‌شود

تهران (پانا) – سرمربی جدید تیم ملی وزنه‌برداری با روند بازگشت تیم‌های محروم، کار تیم ایران در بازی‌های آسیایی و جهانی را سخت توصیف کرد.

کد مطلب: ۶۹۷۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد

محمدحسین برخواه سرمربی جدید تیم ملی وزنه‌برداری در گفت‌وگو با پانا درباره انتخابش به‌عنوان سرمربی تیم بزرگسالان گفت: این تصمیم چند روز پیش از سوی فدراسیون وزنه‌برداری گرفته شد و قرار بر این شد که از این به بعد هدایت تیم‌های بزرگسالان را بر عهده بگیرم که به‌طور حتم کار سخت و حساسی خواهد بود.

وی ادامه داد: خدا را شکر وضعیت تیم بزرگسالان خوب است ما نفرات خوبی در ترکیب تیم داریم و این تیم موفق شد در مسابقات جهانی وزنه‌برداری قهرمانی را از آن خود کند.

برخواه درباره برنامه‌اش برای تیم ملی بزرگسالان اظهار کرد: تا چند روز دیگر برنامه‌ام را به فدراسیون ارائه می‌دهم، ما دو مسابقه مهم در بهمن‌ماه را پیش رو داریم. به همین خاطر قرار است تا چند روز دیگر اردوهای تیمی برگزار و وزنه‌برداران به اردو بیایند و عملکردشان را مورد بررسی قرار دهیم تا به همراه هشت وزنه‌بردار از اوایل اسفند کار را شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری افزود: ما در سال 2018 مسابقات مهمی را پیش رو داریم، اول‌ازهمه مسابقات جاکارتا و بعدازآن هم مسابقات جهانی که سال آینده برگزار می‌شود. کار در هر دو رقابت سخت است چراکه به‌طور معلوم تیم‌هایی که در این دوره محروم بودند در دوره‌های بعد با همه قوا حاضر می شوند و ما باید از همین حالا به فکر باشیم.

برخواه در پاسخ به وضعیت کیانوش رستمی و اداره روند تمرینی او به‌صورت انفرادی گفت: هنوز با کیانوش جلسه نگذاشتم، ما رابطه خوبی باهم داریم و در این مورد باید یک تصمیم عاقلانه بگیریم که تیم ملی و کیانوش ضرر نکند. او قهرمان ملی است و مردم با مدال‌آوری او شاد می‌شوند و از طرفی نباید اجازه دهیم اتفاقاتی که در مسابقات جهانی برای این وزنه‌بردار افتاد باز تکرار شود.

وی در مورد تیم جوانان هم اظهار کرد: خدا را شکر در این تیم هم وضعیت خوبی داریم، نسبت به سال گذشته تیم باکیفیت‌تری داریم. خوشبختانه در هر دو تیم هم در رده جوانان و هم بزرگسالان شرایط خوب پیش می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار