برگزاری انتخابات اعضای شورای انجمن اولیا ومربیان درقوچان

مدیر دبیرستان شاهد عرفان قوچان گفت: انجمن اولياء و مربيان مظهر همكاري خانه و مدرسه در امر تعليم و تربيت كودكان و نوجوانان است.

کد مطلب: ۶۹۷۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، رجبعلی جنگی مدیر دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان اظهار داشت: هر يك از دو كانون خانه و مدرسه، به تنهايي امكان عمل موفقيت آميز نخواهد داشت و بايد به عنوان يك مركز و يك نهاد تعليماتي و تربيتي تلقي شوند و مجموعه سياست و برنامه هايي كه آموزش و پرورش طراحي و به اجرا درمي آورد، در اين دو كانون بر اساس يك سياست ، يك بينش و يك هدف دنبال شود.

وی افزود: انجمن اوليا و مربيان هيات منتخبي از پدران و مادران دانش آموزان و مربيان مدرسه است كه با هدف تلاش و همكاري در جهت پيشبرد امورآموزش و پرورش دانش آموزان تشكيل مي شود. خانه و مدرسه زماني مي توانند رسالت آموزشي و تربيتي خاص خود را به نحو مطلوب انجام دهند كه هر يك شناخت تربيتي كافي داشته باشند و نقش تربيتي خاص خود را با بصيرت ايفا كنند.

جنگی گفت: انجمن اوليا و مربيان كه درجهت رشد و آگاهي پدران و مادران و دست اندركاران تعليم وتربيت در مدارس گام بر مي دارد، بايد در تعليم و تبيين نقش هاي تربيتي خانه و مدرسه اهتمام ورزد. لذا باتوجه به بخشنامه انتخابات اعضای شورای انجمن اولیا ومربیان این دبیرستان نسبت به معرفی رئیس انجمن اولیا ومربیان مدرسه خویش اقدام وایشان را جهت انجام انتخابات اعضای شورای انجمن اداره قوچان معرفی خواهد نمود .زمان انتخابات یکشنبه ده دی راس ساعت 9 صبح می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار