پانا گزارش میدهد/

9 معاون فرماندار زن در استان همدان منصوب می شوند

استاندار همدان گفت: ۹ مجوز معاون فرمانداری از وزارت کشور گرفته ایم که از فرمانداران خواسته ام هر ۹ معاون را خانم معرفی کنند.

کد مطلب: ۶۹۷۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، محمدناصر نیکبخت در دیدار با دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه ملایر گفت: دانشجو و دانشگاه باید پویا و با نشاط باشد. دولت به پویایی دانشگاه ها معتقد است و بر این اساس عمل می کند.

وی با اشاره به اینکه کار کردن در استان همدان سخت و زمان بر است تاکید کرد: در استان همدان تنها چیزی که می تواند توفیق به انسان دهد، بی توجهی به حاشیه است. هیچ کس به اندازه بنده در این استان مورد هجمه حواشی نبوده و اگر قرار بود پاسخ دهم ، هر روز باید وارد حاشیه می شدم اما دیدیم که ماموریت ما خدمت و کار به مردم است و وارد حاشیه نشدیم ، هر چند برخی دوستان ناراحت شدند که چرا ما پاسخ نمی دهیم اما در نهایت پذیرفتند که کار ما درست است.کار در این شرایط باعث می شود که تحمل و صبر به کمک شما بیاید و از این منظر خوب است .

استاندارهمدان افزود: دانشگاه ملایر خوب ساخته شده البته باز جای کار دارد اما اعتبارات دانشگاه ها ملی است و این اعتبارات را پیگیری می کنم. دوبار بازدید کرده ام و پیشرفت کار را کند دیده ام و تذکراتی داده ام اما باز پیگیری می کنم. خوابگاه دانشگاه خوب است اما نیاز به خوابگاه خودگران دارید و در اینجا کمک خواهم کرد تا مشکل خوابگاه حل شود.

نیکبخت با اشاره به اینکه آقای رئیس جمهور قول داده و تاکید کرده اند از بانوان در مدیریتها استفاده شود. افزود: ۹ مجوز معاون فرمانداری از وزارت کشور گرفته ایم که از فرمانداران خواسته ام هر ۹ معاون را خانم معرفی کنند. اگر این ۹ معاون فرماندار لیاقتهای خود را بروز دهند در آینده برخی از آنها می توانند فرماندار شوند.

نیکبخت خاطرنشان کرد: در تغییرات مدیران کل استان و استانداری نیز از بانوان استفاده خواهیم کرد.هجمه عظیمی علیه دکتر غلامی راه افتاد اما دولت به حواشی بی توجه بود و از حمایت دکتر غلامی عقب نشینی نکرد. چه اشکالی داشت که همدان هم در کابینه وزیر داشته باشد لذا از دکتر غلامی با توجه به شایستگی وی حمایت کردیم.

استاندار همدان گقت: از تکرار این دیدارها خوشحال می شوم. هیچ کس را برای خود تهدید ندانید و برای هیچ تشکلی مانع نشوید کمااینکه هیچ تشکلی نباید مانع فعالیت شما شود. هر تشکلی از رویه عادی و قانونی فاصله بگیرد، تهدیدی برای خود است و امیدواریم تشکل ها یاد بگیرند و دموکراسی را تمرین کنند. تشکلی که نخواهد آزادی و دموکراسی خود و دیگران را داشته باشد، برای خود تهدید است.

وی با اشاره به تاثیر تئاتر در رشد فرهنگ یک جامعه افزود: می خواهیم پایه و ثقل تئاتر و فیلم را در استان همدان ببینیم و پیشنهاد داده ایم که میزبانی همه فعالیتهای کودک و نوجوان به همدان داده شود و آمادگی حمایت و همکاری را داریم.

نیکبخت اظهارکرد: هیچ جا، کار و ماموریتی را در شرایط امروز کشور مهم تر از دانشگاه نمی دانم. دانشگاه به انسان رشد می دهد و انسان را امیدوار می کند. دولت، کارهای خوبی برای اشتغال در دست اقدام دارد و در استان این اقدامات بهتر انجام می شود و این نوید را می دهم که مشکلات اشتغال شما کمتر خواهد شد.

استاندار همدان افزود: محیط دانشگاه محیط زیبایی است به شرط آنکه از حق نگذرید. از حضور در دانشگاه و جمع دانشجویان استقبال می کنم و از رفاقت با دانشجویان لذت می برم زیرا می توانم مشکل آن جامعه را بشناسم. قدر آزادی را که انقلاب ایجاد کرد، بدانید و قدر فضایی را که روز به روز بازتر می شود نیز بدانید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار