اجرای طرح " با یاد شهدا" در قوچان

مدیر دبیرستان پسرانه شاهد عرفان قوچان: اجرای طرح " با یاد شهدا" گامی در جهت تبیین و درونی نمودن فرهنگ ایثار وشهادت، افزایش اعتقاد دانش آموزان به ارزشهای والای ایثار وشهادت، آشنایی بیشتر دانش آموزان با شهدا و تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت می باشد.

کد مطلب: ۶۹۷۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، رجبعلی جنگی مدیر دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان اظهار داشت: فرهنگ شهادت به برکت خون شهیدان و ایستادگی همین خانواده معظم شهدا است که در نظام اسلامی، روز به روز درحال تقویت شدن است. همه ما سربازان ولایت هستیم، قدردانی از خون شهیدان رسالتی برای همه آنانی است که خود را در راه آرمان های انقلاب اسلامی می دانند.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز به برکت مجاهدت های جوانان این مرز و بوم در حال گسترش است و ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم. امروز باید در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان بکوشیم و الگو گرفتن از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم یکی از این راه ها است.

جنگی گفت: در راستای عملیاتی نمودن سیاست های مندرج در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، تحقق اهداف و برنامه های ستاد اجرایی شاهد و ایثارگران شهرستان وبه منظور نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت ،کارشناسی امور شاهد و ایثارگران در نظر دارد طرح ارزشمند "با یاد شهدا" را در کلیه مدارس شهرستان قوچان اجرایی نماید. در این طرح هر کلاس درس با نام یکی از شهدای والامقام انقلاب اسلامی ،هشت سال دفاع مقدس ،مدافعین حرم و شهدای هسته ای ، شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان مزین و ترجیحاً نصب قسمتی از زندگینامه یا وصیت نامه شهید در کلاس درس توصیه می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار