چاوشی سکاندار استانداری سمنان شد

با تصویب هیئت وزیران، سید شهاب الدین چاووشی به عنوان استاندار سمنان منصوب و جایگزین محمد رضا خباز شد.

کد مطلب: ۶۹۷۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان؛ سید شهاب الدین چاووشی، صبح امروز با تصویب هیئت وزیران، به عنوان استاندار سمنان منصوب شد.

چاووشی متولد شهر میانه و پیش از این معاون سیاسی و امنیتی استاندار تهران بوده و همچنین فرمانداری کرج و چند شهرستان دیگر را نیز در کارنامه خود دارد و در حوزه دانشگاه نیز استاد علوم سیاسی است.

وی پیش از این یکی از گزینه های تصدی استانداری اردبیل نیز بوده که دکترای خود را از دانشگاه لستر انگلیس در رشته علوم سیاسی دریافت کرده ومدرک کارشناسی خود را از دانشگاه تبریز اخذ کرده و دوره کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه تهران گذرانده است.

در سوابق وی مسئولیت مراکز تربیت معلم استان های آذربایجان شرقی و بوشهر، تدریس در دانشگاه پلیس سابق علوم انتظامی، دانشکده علوم و فنون، دانشکده مدیریت و حسابداری و دانشکده حقوق و علوم سیاسی کرج نیز به چشم می خورد.

استاندار جدید سمنان همچنین عضویت در مجامع علمی بین المللی ،سابقه کارهای اجرائی و مدیریتی، عضویت در هیئت مدیره شرکت های دولتی و موسسات عمومی، عضویت و مسئولیت در هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان سازمان های دولتی، فرمانداری شمیران، فرمانداری کرج و قائم مقام سازمان ثبت احوال کشور را در کنار پست معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در کارنامه دارد.

چاوشی دارای حدود 60 مقاله منتشر شده در حوزه های اجتماعی و سیاسی در روزنامه های کیهان، اطلاعات، جمهوری اسلامی و آفتاب یزد است.

طرح بازنگری ساختار اداری سازمان ثبت احوال کشور و بررسی رضایتمندی شغلی کارکنان ثبت احوال کشور از جمله طرح های پژوهشی استاندار جدید سمنان است.

محمدرضا خباز از آبان 1394 به عنوان استاندار سمنان در این استان مشغول به فعالیت شد که از دستاوردهای دوره استانداری وی میتوان به انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری به ارزش 71 هزار و 500 میلیارد ریال در بخش‌های مختلف اشاره داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار