معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش دماوند:

سازمان دانش آموزی با داشتن دوازده منش موجب رشد اخلاقی و اجتماعی صحیح دانش آموزان می شود

دماوند (پانا ) - اولین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی شهرستان دماوند با حضور فرماندار دماوند، شهردار و رییس شورای شهر، نماینده سپاه پاسداران، رییس و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، رییس سازمان دانش آموزی و مسئولین مجامع مربیان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۷۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، شمس معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش دماوند گفت: تشکیلات پیشتازان دارای دوازده منش اصلی است که تمامی صفات درست اخلاقی، اجتماعی و دینی را در بر می گیرد و اگر دانش آموزی به آنها پایبند باشد از نظر اخلاقی و اجتماعی رشد صحیحی خواهد داشت و به همین دلیل است که ما در مدارس تمام تشکیلاتی شاهد نظم و صفات اخلاقی بهتر دانش آموزان نسبت به سایر مدارس هستیم.

در ادامه افسانه طاووسی، مسئول سازمان دانش آموزی دماوند، گزارش مختصری در مورد فعالیت های سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی 96-97 ارائه کرد و گفت : سازمان دانش آموزی شهرستان دماوند با رشد چشم گیر در سال تحصیلی جدید، توانست دانش آموزان را جذب کرده و به رتبه اول در شهرستان های استان تهران دست یابد.

وی افزود : سازمان دانش اموزی دماوند در دهه فجر دو برنامه بزرگ یاوران انقلاب و جنگ شادی را برگزار خواهد کرد که در مانور یاوران انقلاب غرفه پانا نیز خواهیم داشت.

/خبرنگار : مهدی عیسی خانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار