برگزاری کارگاه توانمند سازی مسابقات فرهنگی و هنری در قوچان

مدیر دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان گفت: با هدف توسعه،تقویت و ارتقاء جایگاه فعالیتهای پرورشی و برگزاری مسابقات ،کارگاه توانمند سازی مسابقات فرهنگی و هنری ویژه مربیان پرورشی مدارس شهرستان قوچان برگزارمی شود.

کد مطلب: ۶۹۷۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ،رجبعلی جنگی ارتقاء توانمندی مربیان،دست یابی به اهداف پرورشی، استعدادیابی دانش آموزان و افزایش سطح کمی و کیفی جشنواره ها را ازدیگراهداف برگزاری این کارگاه آموزشی برشمرد.

وی توانمندسازی مربیان پرورشی را یکی از اولویت های حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و گامی بزرگ در جهت دستیابی به اهداف پرورشی و تربیتی دانست،وافزود: در اصطلاح پرورشی علمی است که موجب شناخت استعدادهای پنهان دانش آموزان در همه ابعاد زندگی می گردد. پرورشی علاوه بر بعد دین و معنویت به سایر ابعاد زندگی مانند ابعاد فرهنگی هنری، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... توجه می کند. و موجب سازندگی فرد در محیط خود و اجتماع می شود.

جنگی گفت: افزایش توانایی مربیان و معاونین پرورشی و تربیت بدنی مدارس، ارتقای علمی تخصصی مربیان و معاونین پرورشی و تربیت بدنی به منظور انجام مطلوب وظایف محوله و ارتقای سطح علمی و تخصصی و به روز آوری اطلاعات آنان در زمینه های شغلی و حرفه ای از اهداف مهم است وبا عنایت به اینکه برنامه ریزی و اجرای هر چه بهتر مسابقات نیاز به اطلاعات دقیق دارد ، به همین منظور "کارگاه توانمند سازی مسابقات فرهنگی هنری" در روز دوشنبه 11 دی ماه در محل کانون شهید پور مهدی از ساعت8:30 صبح برگزار میگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار