مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه:

نهم دی ماه در تاريخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد بود

تبریز (پانا)- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: نهم دی ماه در تاريخ انقلاب اسلامی به يوم الله تبديل شده و ماندگار خواهد بود .

کد مطلب: ۶۹۶۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام رحیم علی طالعی در جلسه ستاد 9 دی شهر خداجو افزود: در اين روز ماندگار و تاريخی ملت هميشه پیروز و در صحنه ايران اسلامی، حماسه ای ديگر آفريد و دشمنان خدا و دينش را مأيوس و نااميد ساختند.
وی حماسه 9 دی را نماد عزّت، استقلال و بصيرت مردم ایران دانست و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی نشان داد که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ايستاده اند و با شجاعت اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد در برابرتمام دنيای آنها خواهند ايستاد.
وی عنوان کرد: 9دی روزی است که مردم ايران اسلامی نشان دادند دشمنان خود و انقلابشان را به خوبی می شناسند و هرگز فريب نيرنگ و حيله های دشمن را نخواهند خورد.
مسئول ستاد 9 دی ماه شهرستان مراغه در ادامه گفت: مردم ايران در این روز با شکوه نشان دادند که با بصيرتند و در ميان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز راه را گم نکرده و از راهبر خودشان که همانا ولايت فقيه است، دست بر می دارند.
وی به جمله تاریخی حضرت امام (ره) که فرموده بود «پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملکت تان آسيب نرسد» اشاره کرد و گفت : مردم ایران اسلامی به خوبی به این جمله تاریخی عمل کرده و به آن اعتقاد دارند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه از 9 دی بعنوان حماسه ای یاد کرد که در آن ملت غیور ایران اسلامی پوزه ابر قدرت های جهانی را به خاک مالیدند و فتنه را در نطفه خفه کرده و خواب خوش دشمنان و استکبار جهانی را به یاس و نا امیدی و هراسان مبدل ساخته و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای(مد ظله العالی ) را شاد ساختند.
مسئول ستاد 9 دی شهرستان مراغه در پایان جلسه از مسئولین و مدیران بخش سراجو خواست تا حماسه 9 دی را هر با شکوهتر و با تمام توان برگزار کنند تا از فتنه های بعدی دشمن جلو گیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار