مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

مدارس تا ۳۰ درصد در شکل‌گیری شخصیت نوجوانان تأثیر دارند

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مدارس ۳۰ درصد درشکل گیری شخصیت کودکان تأثیر دارند و پس از آن خانواده و جامعه بیشترین سهم را به خود اختصاص می‌دهند.

کد مطلب: ۶۹۶۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد

احمدناصری اظهار کرد: تحقیقات جدید نشانگر آن است که مدارس ۳۰ درصد درشکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان تأثیر دارند و پس از آن خانواده و جامعه بیشترین سهم را به خود اختصاص می‌دهند .
وی افزود: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی فضایی مناسب برای مشارکت اولیا ایجاد کرده‌ایم تا در زمینه پیگیری، توسعه و ارتقای تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان رابطه مستمری با خانواده‌ها داشته باشیم .
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد: آموزش و پرورش دستور کاری خود را در مدارس و واحدهای آموزشی، چه در طرح برنامه‌های تصویب شده و چه فوق برنامه، در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان قرار داده است .
ناصری با بیان اینکه دانش آموزان باید بتوانند دراجتماع خود را مدیریت کند،گفت: سعی ما بر این است که دانش‌آموزان به گونه‌ای در مدارس آموزش ببینند که قادر باشند در اجتماع رفتارهای منفی خود را کنترل کنند و از آسیب های اجتماعی نیز در امان باشند .
وی تشریح کرد: مراکز مشاوره روانشناسی در مدارس استان اردبیل به صورت حرفه‌ای و گسترده فعالیت دارند که امیدواریم با بررسی مسائل دانش‌آموزان مشکل‌دار و با ارائه راهکارهایی از سوی مشاوران این مشکلات برطرف شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار