خانی دادستان شهرستان کلاله:

آموزش و پرورش سهم بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

تهران (پانا) - دیدار مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله با دادستان این شهرستان با موضوع آسیب های اجتماعی و املاک وابسته به آموزش و پرورش در محل دادستانی شهرستان کلاله انجام شد.

کد مطلب: ۶۹۶۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حسین طاهری راد مدیر آموزش و پرورش این شهرستان گفت: آموزش و پرورش نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی برای دوره های مختلف تحصیلی دارد.

وی افزود: دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی در مدارس مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در معرض همیشگی آسیب های اجتماعی هستند و به کار گیری افراد متخصص در این زمینه یکی از راه های مبارزه با آسیب های اجتماعی می تواند باشد.

سپس خانی دادستان شهرستان کلاله گفت: با توجه به دوره ی حساس سنی نوجوانان و جوانان، آموزش صحیح خانواده ها، نوجوانان و جوانان می تواند در زمینه ی کاهش آسیب های اجتماعی موثر باشد و آموزش و پرورش سهم بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.از این تعامل بین دستگاهی و استفاده از ظرفیت های موجود دستگاه ها، قدم مثبتی برای کاهش آسیب ها خواهد بود.

در پایان این نشست مقرر گردید، جلسات مشترکی با حضور ادارات منابع طبیعی ، دادستانی ، آموزش و پرورش ، اداره ثیت اسناد و املاک و جهاد کشاورزی در خصوص املاک برگزار گردد تا با برنامه ریزی های متناسب در خصوص املاک وابسته به آموزش و پرورش ، تصمیمات اتخاذ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار