رئیس ستاد هماهنگی برگزاری کنگره نظامی گنجوی عنوان کرد:

برگزاری کنگره بین المللی نظامی گنجوی 7 اسفند در تبریز/گذشتگان خودرا به فرزندان بشناسانیم

تبریز(پانا)-رئیس ستاد هماهنگی برگزاری کنگره نظامی گنجوی گفت: کنگره بین المللی نظامی گنجوی 7 اسفند در تالار معلم تبریز برگزار می شود.

کد مطلب: ۶۹۶۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد

الیاس گل محمد زاده رئیس ستاد هماهنگی برگزاری کنگره نظامی گنجوی درجلسه تخصصی برگزاری کنگره ملی حکیم نظامی گنجوی در دفتر معاونت فرهنگی سپاه عاشورا گفت: در راستای هم افزایی سازمان ها و نهاد ها، استفاده از ظرفیت های تمامی سازمان ها برای برگزاری هر چه باشکوه تر این کنگره در آذربایجان شرقی به مرکزیت تبریز باید انجام شود.

وی افزود: تا کنون ۱۳۵ ساعت برنامه برون مرزی نظامی گنجوی از صدا و سیمای مرکز تبریز پخش شده است.

رئیس ستاد هماهنگی برگزاری کنگره نظامی گنجوی با اشاره به این که فرهنگ و تمدن کشور ما که توسط شاعران و اندیشمندان و دانشمندان حفظ شده است، گفت: ما به گذشته خود با وجود این چنین حکیم هایی افتخار می کنیم.

گل محمد زاده افزود: ما سرمایه هایی داریم که باید در حفظ آنها کوشش کنیم، از جمله حکیم نظامی که اکثر اشعارش به فارسی می باشد.

وی با بیان این که بعضی از کشورهای همسایه در پی مصادره و ثبت نام این شاعر به نام خود هستند،گفت:گذشته و سرمایه های خود را بشناسیم و فرزندان خود را با وجود چنین شخصیت هایی تربیت کنیم.

رئیس ستاد هماهنگی برگزاری کنگره نظامی گنجوی ادامه داد: بسیج بدنه فعال جامعه است و هر جا که لازم باشد وارد میدان عمل خواهد شد.

در این جلسه معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان نیز با بیان این که آموزش و پرورش استان آمادگی کامل جهت هماهنگی برای اجرای برنامه های کنگره را دارد، گفت: ریز برنامه های کنگره باید از هم اکنون آماده باشد تا بتوانیم به نحو احسن در خدمت عزیزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار