وام 25 میلیونی خرید مسکن مهر کافی نیست

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نمای ساختمان مساکن مهر ارومیه متناسب با معماری ایرانی اسلامی نیست.

کد مطلب: ۶۹۶۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: برای ساخت مسکن مهر هزینه و برنامه های زیادی انجام شده است ولی مسکن مهر ها زیبایی بیرونی خاصی ندارند و از دور نمای خوبی از نظر معماری ایرانی ،اسلامی برخوردار نیستند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت مسکن مهر ارومیه اظهار کرد: اگر مسکن مهر در مناطق دارای بافت فرسوده و کم برخوردار احداث می شد باعث رونق آن مناطق از نظر احداث مدرسه ،درمانگاه ،ایستگاه های اتوبوس و تاکسی می شد ولی در شهر ارومیه فقط یکی از 4 نقطه ای که مسکن مهر در ان احداث شده در منطقه کم برخوردار است.

وی به تسهیلات خرید مسکن مهر ارومیه اشاره کرد و افزود: برای خرید یک واحد کوچک باید حداقل 80 میلیون پول داد و وام 25 میلیونی دولت برای خرید مسکن مهر کافی نیست و بیشتر مردم برای بقیه پول با مشکل روبرو هستند.

قاضی پور ادامه داد: در آیین نامه پیمان کاران موظف به طراحی مساکن مهر مقاوم به زلزله 8ریشتری هستند و در مسکن مهر ارومیه این آیین نامه توسط پیمانکاران اجرا شده است.

وی به مشکلات فاضلاب مسکن مهر گلمان ارومیه اشاره کرد و گفت: فاضلاب گلمان در حال تکمیل شدن است و با بهره برداری از آن مشکلات این منطقه حل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار