مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی:

اجلاس بین المللی جاده ابریشم در سال 97 به میزبانی تبریز برگزار می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری " اجلاس بین المللی جاده ابریشم" در سال 97 به عنوان یکی از برنامه های تبریز 2018 خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۶۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار در نشست با صاحبان صنایع با اعلام این خبر افزود: این اجلاس یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی تبریز۲۰۱۸ است که در حوزه اقتصاد و صنایع تعریف شده است و در سال آتی برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در ادامه گفت: صاحبان صنایع استان همواره در سربلندی و اعتلای نام تبریز پیشگام و پیشتاز بوده اند.

وی در خصوص میزبانی شایسته و مشارکت فعالان حوزه صنعت استان در تبریز 2018 گفت: با توجه به گستردگی حوزه توزیع تولیدات کارخانجات، معرفی تبریز از طریق محصولات و تولیدات صنایع استان بهترین خروجی را خواهد داشت.

آبدار در این خصوص تشریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته، برخی از صاحبان صنایع و تولید کنندگان استان از امکانات خود برای معرفی تبریز ۲۰۱۸ اقدام کرده اند و حتی در بسته بندی از صنایع دستی استان استفاده می کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با اشاره به اهمیت جهانی رویداد تبریز 2018 تاکید کرد: باید لوگوی تبریز ۲۰۱۸ و تصاویر جاذبه های گردشگری تبریز و آذربایجان شرقی در بسته بندی محصولات تولیدی استفاده شود.

وی افزود: پیش بینی شده است با مشارکت بخش خصوصی گردشگری و صاحبان صنایع، تورهای صنعتی برای سال آتی برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار