ارائه خدمات بانکی به فرهنگیان تسهیل شود

رشت (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: تنوع و ارتقای کیفیت خدمات بانکی نقش مهمی در جذب سرمایه و همچنین افزایش اعتماد عمومی دارد.

کد مطلب: ۶۹۵۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، مهدی حاجتی در دیدار مدیر امور شعب بانک تجارت در استان با وی ،گفت: بانک تجارت به عنوان یکی از بانک های ریشه دار کشور نقش مهمی در فرآیند سرمایه گذاری و رونق کسب و کار جامعه دارد.

وی خاطرنشان کرد: تنوع خدمات بانکی ، ارائه تسهیلات بانکی با شرایط آسان و کم بهره می تواند در جلب اعتماد جامعه فرهنگی نقش بسزایی داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اهمیت مشارکت نهادها و دستگاهها در جهاد مدرسه سازی گفت: بانک تجارت هم در این راستا می تواند به یاری آموزش و پرورش بشتابد و در ساخت و ساز مدارس جدید در فضاهای پرتراکم و محروم نقش حمایتی خود را ایفا کند.

حاجتی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اهمیت آموزش مفاهیم مالی و بانکی در مدارس گفت: استفاده از این مفاهیم در کتابهای درسی، پیک نوروزی و برگزاری کلاس های ضمن خدمت می تواند در تعمیق دانسته های مردم راهگشا باشد.

همایون سلیمانی مدیر امور شعب بانک تجارت در گیلان هم در این دیدار گفت: بانک تجارت علاوه بر انجام فعالیتهای اقتصادی و تلاش برای تحقق شعار امسال در رونق تولید و اشتغال ، ارتقای فرهنگی جامعه را رسالت اصلی خود می داند و در این راستا ساخت مدارس در اولویت این برنامه ها قرار دارد. وی افزود: یکی از خدمات بانکی صدور کارت های اعتباری خرید است که بانک تجارت با طراحی کارت آسان خرید در خدمت مردم به ویژه فرهنگیان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار