سرشماری زمستانه حیات وحش البرز از هفته آینده

از هفته آینده سرشماری زمستانه حیات وحش البرز جهت دستيابي به حداقل جمعيت، تركيب جنسي و سني و آگاهي از وضعيت زيستگاهها و عوامل تهديد حيات وحش و نهايتاً حفاظت بهينه مناطق بر اساس اطلاعات روزآمد اجرا می شود.

کد مطلب: ۶۹۵۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، رئیس اداره نظارت بر امور حيات وحش با اعلام شروع زمان سرشماری زمستانه حیات وحش استان البرز در هفته آينده افزود بدين منظور به جهت انجام هماهنگي‌هاي لازم سرشماري جلسه‌اي در سالن جلسات اداره شهرستان كرج و با حضور رؤساي ادارات، يگان حفاظت و كارشناسان ادارات تشكيل گرديد.

مصطفوي بیان داشت سرشماری جهت دستيابي به حداقل جمعيت، تركيب جنسي و سني و آگاهي از وضعيت زيستگاهها و عوامل تهديد حيات وحش و نهايتاً حفاظت بهينه مناطق بر اساس اطلاعات روزآمد اجرا می شود. با توجه به خصوصيات منطقه در سرشماري امسال نيز از روش سرشماري مستقيم استفاده خواهد شد..

در انتها اعلام گرديد سرشماري منطقه شكار ممنوع طالقان در تاريخ 96/10/4، منطقه حفاظت شده البرز مركزي در تاريخ 96/10/11و منطقه آزاد ساوجبلاغ در تاريخ 96/10/20 با حضور با كمك كارشناسان، محيط بانان، مامورين يگان حفاظت، افراد عضو سمن هاي زيست محيطي و جوامع محلي انجام خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار