بیش از یک میلیارد تومان برای توسعه و نوسازی مدارس منطقه آزاد ماکو اختصاص می‌یابد

تهران (پانا) - مدیر عامل منطقه آزاد ماکو از اختصاص بیش از یک میلیارد تومان تا پایان سال جاری برای توسعه و نوسازی مدارس منطقه آزاد ماکو خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۴۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حسین فروزان، مدیر عامل منطقه آزاد ماکو عملکرد کارگاه خیاطی این هنرستان را بسیار مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: واقعیت این است که اغلب مدارس تجهیزات و ابزار های آموزشی چندانی ندارند به همین دلیل سازمان ها و وزارتخانه هایی که می توانند باید در جهت توسعه و بهبود محیط های آموزشی دانش آموزان اقدام کنند.

وی بیان کرد : تا پایان سال جاری نیز برای توسعه و نوسازی مدارس منطقه آزاد ماکو بیش از یک میلیارد تومان اختصاص خواهد یافت

اکبر باباپور، مدیر آموزش و پرورش ماکو با تقدیر از مسسولان منطقه آزاد به دلیل مشارکت در تجهیز این هنرستان افزود: کارگاه خیاطی این هنرستان تابستان سال 96 با همیاری منطقه آزاد تجهیز شده است که پوشاک لازم برای دانش آموزان این آموزشگاه در این کارگاه تولید و در اختیار دانش آموزان قرار داده شده است.

مدیر آموزش و پرورش ماکو خاطرنشان کرد : کارگاه تولیدی این هنرستان آماده عقد قرار داد با سایر ارگان ها در خصوص تولید پوشاک و وسایل مورد نیاز شان است.

در بازدید از آثار هنری این دانش آموزان، چند عدد از تابلو های نقاشی این دانش آموزان از طرف سازمان منطقه آزاد ماکو خریداری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار