رئیس پلیس تهران خبر داد

انهدام 30 باند سرقت و کشف 40 میلیارد کالای قاچاق در پایتخت

تهران (پانا) - رئیس پلیس تهران بزرگ از انهدام 30 باند سرقت در طرح دستگیری سارقان شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۴۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: در اجرای این طرح، 30 باند سرقت منهدم و 137 نفر سارق دستگیر شدند که در مجموع 55 درصد از آنان، از افراد سابقه دار هستند. سارقان دستگیر شده در این طرح تا کنون به صدها فقره سرقت منزل، خودرو، لوازم داخل خودرو، جعل و کلاهبرداری اعتراف کردند.

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: در اجرای این طرح، دو باند که در زمینه جعل و کلاهبرداری فعالیت داشتند، منهدم و از آنها انواع و اقسام مهرها و اسناد دولتی و دانشگاهی کشف که در این رابطه 7 نفر دستگیر شدند. در این طرح، مقادیری کالای قاچاق شامل پوشاک، لوازم جانبی، تلفن همراه و .. به ارزش تقریبی 4 میلیارد تومان کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری یک باند سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو، عنوان کرد: این باند 12 نفره به بیش از 900 فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه پلیس برای تامین امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و با تمام توان آماده خدمتگزاری به مردم است، گفت: این طرح‌ها به صورت مستمر انجام خواهد شد و اجازه نخواهیم داد کسی امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار