گلایه های یک فیلمساز از نحوه داوری در جشنواره سینماحقیقت؛

امیدوارم‌ داوری‌های‌ جشنواره‌ سینما حقیقت‌ در دوره‌ بعد به‌ یک‌ جهت‌ حرکت‌ نکند

تهران (پانا) - کارگردان‌مستند «درجستجوی خانه‌خورشید» ابراز امیدواری کرد سیاست گذاری های جشنواره سینماحقیقت در دوره‌های‌بعدی به گونه ای باشد که داوری ها به یک سمت و سوی مشخص و یک جهت حرکت نکند.

کد مطلب: ۶۹۴۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مهدی باقری کارگردان مستند «در جستجوی خانه خورشید» با گلایه کردن از داوری های یازدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت به پانا گفت: به داوری های جشنواره معترض نیستم اما نه تنها فیلم من که فیلم های دیگری در این دوره از جشنواره شرکت کرده بودند که می توانست اسم شان در لیست نامزدها قرار بگیرد.
وی افزود: من باید از شهرداری تهران یا بهتر بگویم شهرم و مردم تهران تشکر کنم که برای دومین بار در جشنواره سینماحقیقت، فیلم من را دیدند و جایزه ویژه شهرداری را به «در جست و جوی خانه خورشید» اختصاص دادند.
این فیلمساز ضمن ابراز امیدواری نسبت به داوری شایسته در هر جشنواره ای بیان کرد: امیدوارم به جایی برسیم که اگر یک فیلم آنقدر قابلیت داشته که در بخش حرفه ای یک جشنواره شرکت دارد، دست کم در بخش های که واقعا شایسته اش هست، مثل عوامل فنی و پشت صحنه جایزه بگیرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم سیاست گذاری های جشنواره سینماحقیقت در دوره های بعدی به گونه ای باشد که داوری ها به یک سمت و سوی مشخص و یک جهت حرکت نکند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار