مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس مطرح کرد

تشریح وضع توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی و همکاری با توتال

تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس وضع توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی و همکاری با توتال را تشریح کرده است و درباره طرح توسعه لایه‌های نفتی پارس جنوبی می‌گوید پیش بینی می‌شود دومین قرارداد در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی با مرسک برای توسعه لایه نفتی پارس جنوبی امضا شود.

کد مطلب: ۶۹۴۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شانا، محمد مشکین فام درباره وضع حضور شرکت دانمارکی مرسک در طرح توسعه لایه‌های نفتی پارس جنوبی گفت: شرکت‌های مختلفی برای حضور در طرح توسعه لایه‌های نفتی پارس جنوبی در حال مذاکره با ما هستند، اما مذاکره با مرسک پیشرفت مطلوبی دارد و امیدواریم در ماه‌های آینده بتوانیم به پیشرفت خوبی برسیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارسادامه داد: پیش بینی می‌شود دومین قرارداد در قالب الگوی جدید قراردادهای نفتی برای طرح توسعه لایه‌های نفتی پارس جنوبی با مرسک امضا شود.

مشکین فام درباره ادغام مرسک با توتال هم اظهار کرد: هنوز ادغام مرسک با توتال نهایی نشده و مرسک همچنان مستقل است. چنانچه مرسک با توتال ادغام شود تدابیر لازم اندیشیده شده است، در واقع اگر در مباحث فنی و مالی به توافق برسیم مشکلی در باره ادغام مرسک با توتال وجود ندارد.

وی درباره این که قرارداد لایه نفتی پارس جنوبی چه زمانی با مرسک امضا می شود، تصریح کرد: اگر مذاکرات با همین روند ادامه پیدا کند حداکثر تا پایان امسال این قرارداد به امضا می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار