حافظی در مراسم افتتاح جدیدترین مدرسه خیرساز:

تصمیم گرفتم به جای مدرسه‌سازی خیرسازی کنم

تهران (پانا) - رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور در مراسم افتتاح مدرسه آرمینه مصلی‌نژاد از تصمیم خود در گذشته گفت که منجر به تاسیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز شد.

کد مطلب: ۶۹۴۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا حافظی امروز دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶ در آیین افتتاح مدرسه آرمینه مصلی نژاد در منطقه ۶ تهران ضمن عرض تبریک به عباس مصلی نژاد گفت: مسلما ساخت این فضاها روزی مصلی نژادهای بسیاری را در کشور پرورش خواهد داد که در سازندگی کشور سهیم خواهند بود.

وی افزود: این اقدامات بی شک برای اجتماع فرهنگی ما برکات بسیار به بار می آورد. شاهد هستم که در اقصی نقاط کشور با همت ایشان فضاهای آموزشی احداث می‌شود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور درباره این خیر مدرسه ساز گفت: مصلی نژاد ابرمرد مدرسه ساز کشور است. من به نمایندگی از طرف ۶۵۰ هزار خیر مدرسه ساز دست او را می بوسم که با ایثار مال خود این بسترها را برای بچه های ما به وجود می آورند.

حافظی با ذکر خاطره ای درباره تصمیم مصلی نژاد به احداث مدرسه ای در بروجرد زادگاه حافظی بیان کرد: من به او گفتم بعد از ۱۲ مدرسه ای که در زادگاهم ساختم به این نتیجه رسیدم که به جای مدرسه سازی خیرسازی کنم.

مراسم تجلیل از خیر مدرسه ساز عباس مصلی نژاد همزمان با افتتاح جدیدترین مدرسه مصلی نژاد در منطقه ۶ تهران با حضور مسئولان آموزش و پرورش و جامعه خیرین مدرسه ساز و سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار