بهبود اجرای برنامه تعالی مدیریت مستلزم همکاری اولیا می باشد

با اجرای صحیح برنامه تعالی مدیریت مدارس و همکاری گسترده اولیا شاهد بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس خواهیم بود.

کد مطلب: ۶۹۴۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا نطنز جلسه برنامه تعالی مدیریت با حضور مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه با حضور علی اکبری مدرس و ارزیاب کشوری برنامه تعالی مدیریت آموزشگاهی در سالن کنفرانس آموزش و پرورش نطنز برگزار گردید.

وی در این جلسه از مدیران خواست از اولیا در روند اجرای برنامه های اموزشگاهی کمک بگیرند و خاطر نشان کرد با اجرای صحیح برنامه و همکاری گسترده اولیا شاهد بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس خواهیم بود.

علی اکبری برنامه تعالی مدیریت مدرسه را شامل کارگروه‌هایی متشکل از مدیر، معاونین و اولیا برشمرد که در زمینه های آموزشی، پرورشی و بهینه‌سازی فضای فیزیکی مدرسه همکاری دارند.

وی در ادامه به برخی از اهداف برنامه تعالی مدیریت مدارس از جمله برنامه ریزی (تدوین برنامه عمل)، توانمند سازی با رویکرد مشارکتی ، فرآیند یاددهی و یادگیری و توسعه مشارکت دانش آموزی اشاره نمود و افزود : با اجرای موارد 10 گانه شاخص طرح تعالی مدیریت در مدارس می توان جایگاه معلمان و دانش اموزان را در سطح علمی و اموزشی ، پرورشی بالا برد.

در پایان جلسه مدیران مدارس سوالات و نظرات و پیشنهادت خود را در هر چه بهتر اجرایی شدن برنامه تعالی مدیریت ارائه و بحث و تبادل نظر نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار