برای رسیدن به بالای جدول ناامید نیستیم

نوری: شفر بر قهرمانی جام حذفی تاکید دارد/ بازی با سپاهان هواداران را امیدوار کرد

تهران (پانا) - مربی استقلال قهرمانی در جام حذفی را برنامه میان مدت وینفرد شفر می‌داند و معتقد است این تیم توانایی رسیدن به بالای جدول را دارد.

کد مطلب: ۶۹۴۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد

محمد نوری دستیار شفر در گفت و گو با پانا درباره آخرین وضعیت استقلال گفت: خدا را شکر نیم فصل را با خوبی تمام کردیم و فکر می کنم بازی با سپاهان هواداران را امیدوار کرد و از این به بعد بهتر از این کار خواهیم کرد.

وی در مورد لیست نقل و انتقالات استقلال گفت: برای ادامه فصل ما به یک مهاجم تمام کننده نیاز داریم و قرار است تمرکز خودمان را بر روی این موضوع بگذاریم که یک مهاجم خوب و باکیفیت جذب کنیم. گمانه‌زنی در مورد جذب و همچنین پایان همکاری با برخی بازیکنان زیاد است و نباید به آنها توجه کرد. استقلال امسال فصل پر نوسانی را گذراند اما ما با این حال برای رسیدن به بالای جدول ناامید نیستیم .شفر هم یک مربی سخت کوش است و تنها هدفش این است که استقلال را به بالای جدول برساند. او به واسطه هویتی که دارد همیشه سخت کوشی و باانگیزه بودنش حرف اول را میزند، امیدوارم که شرایط این تیم آنطور که مورد انتظار همه است پیش برود.

دستیار سرمربی استقلال در مورد وضعیت تیم در جام حذفی گفت: یکی از هدف های میان مدت ما همین پیروزی در جام حذفی است. البته خیلی ها معتقدند استقلال چون حریفش یک تیم لیگ یکی است کارش راحت است اما من چنین نظری را ندارم چرا که گاهی وقتها تیم های لیگ یکی خطرناک تر از یک لیگ برتری هستند؛ درست مانند تیم ایرانجوان که باعث حذف فولاد شد. ما همه تلاشمان را باید به کار بگیریم تا این تیم یکی از بهترین بازی های خودش را ارائه دهد.

وی در پایان تاکید کرد: مطمئن هستم استقلال روز به روز شرایطش بهتر می شود. سرمربی این تبم که به قدری باتجربه است که هدف‌گذاری را در راس کار خود قرار می دهد و طبق آن پیش می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار