طی آئینی باشکوه و با حضور مسئولین منطقه انجام پذیرفت؛

تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستان سراب

همایش تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگرشهرستان سراب باحضورمدیرآموزش وپرورش منطقه درمحل سالن اجتماعات بنیاد شهیدوامورایثارگران سراب برگزارشد.

کد مطلب: ۶۹۳۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجانشرقی،مطلبی دراین همایش طی سخنانی اظهار داشت:همه ما در مقابل شهدارسالت عظيمی به دوش داريم،امارسالت فرزندان شهداوایثارگران بسيارعظيم‌تراست چون پرچم‌داراين مسيرطولانی و سخت وحافظ منافع شهدا هستند.

مدیرآموزش وپرورش سراب گفت:دشمن پس از ناکامی در جنگ نظامی اینک جنگ نرم را برنامه ریزی کرده وفرزندان شهدا و ایثارگران باید افسران این نبرد باشندوراه پدران خود را ادامه دهند.

وی،با تاکیدبراین که فرزندان شهداوایثارگران بایستی در تمام زمینه هاازجمله علمی، فرهنگی و تربیتی برای سایرین الگو باشند و هویت پرافتخار خویش را کتمان نکنند، افزود: پدران شما با نثار جانشان اقتدار و عظمت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و به طور حتم عظمت امروز ایران اسلامی مدیون رشادت های دیروز خانواده های شهدا و ایثارگر است.

لازم به ذکر است در پایان این همایش از تعداد 10نفرازممتازین برتردانش آموزان شاهد و ایثارگرشهرستان سراب در دوره های مختلف با اهدا لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار