3هزار و 677فقره تسهیلات مسکن و مرابحه بین فرهنگیان لرستان توزیع شد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان از اعطای 301فقره تسهیلات احداث و خرید مسکن و 3هزارو 376 فقره تسهیلات مرابحه به فرهنگیان لرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۳۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از لرستان ، خیراله خیرایی با اعلام این خبر افزود : توجه به معیشت، مسکن، درمان، بیمه و رفاه فرهنگیان از جمله رویکردهایی است که آموزش و پرورش با جدیت دنبال می کند.

وی خاطر نشان کرد : دغدغه بیشتر همکاران فرهنگی معیشت و درمان است و باید تلاش شود تا سطح معیشت فرهنگیان با ارائه تسهیلات با بهره کم ارتقاء یابد .

خیرایی تاکید کرد : با رایزنی های صورت گرفته با بانک ها تاکنون گام‌های مثبتی در راستای رفاه فرهنگیان برداشته شده و تلاش می شود تا سطح این تسهیلات توسعه پیدا کند .

وی سقف تسهیلات مسکن را بین 400تا ۵۰۰ میلیون ریال با سود ۱۲ درصد و بازپرداخت ۱۰ ساله اعلام کرد و ادامه داد : در صورت دریافت وام احداث مسکن، بازپرداخت اقساط از ۱۰ سال به ۱۲ سال افزایش می‌یابد.

خیراله سقف تسهیلات مرابحه را 50میلیون ریال عنوان کرد و اضافه کرد : برای اینکه تعداد بیشتری از همکاران فرهنگی تحت پوشش این تسهیلات قرار گیرند ؛سقف آن 50میلیون ریال تعیین گردید.

وی در پایان بر این نکته تاکید کرد که سهمیه هر منطقه و شهرستان از این تسهیلات مشخص و ابلاغ شده و مناطق و شهرستانها هم پس از جمع آوری درخواست همکاران فرهنگی ظرف هفته آینده فرهنگیان را برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی خواهند کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار