اولین دوره آموزش خبرنویسی پانا در گله دار برگزار شد

شیراز (پانا) - اولین دوره آموزش خبرنویسی خبرگزاری پانا با حضور بیش از 40 دانش آموز علاقه مند به خبرنگاری در شهر گله دار برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۳۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، دوره آموزشی خبرنویسی مقدماتی خبرگزاری پانا در شهر گله دار با حضور علاقه مندان به خبرنگاری و عکاسی خبری برگزار شد.

سید ضیاء احمدی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گله دار در حاشیه این دوره آموزشی با بیان اینکه یکی از اهداف سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا جذب و آموزش دانش آموزان علاقه مند به حوزه خبر و اطلاع رسانی است، اظهار کرد: با استعداد یابی و همچنین ایجاد علاقه مندی و شرایط مناسب می توان مهارت خبرنگاری را میان دانش آموزان پرشور و علاقه مند بیش از پیش گسترش داد.

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری پانا بستری بسیار مناسب برای رشد و تربیت خبرنگاران دانش آموز فراهم ساخته است، افزود:امیدواریم دانش آموزان علاقه مند با بهره مندی از این دوره های آموزشی بتوانند به عنوان خبرنگاری فعال و پویا در حوزه رسانه حضور یابند و فعالیت ها ، رویداد ها و حوادث مهم شهر خود را انعکاس دهند.

مسئول سازمان دانش آموزی گله دار از استقرار رسمی دفتر خبرگزاری پانا گله دار در آینده نزدیک خبر داد و گفت: کارگاه آموزش خبرنگاری با همکاری خبرگزاری پانا به مدت یک روز در کانون شهید مظاهری شهر گله دار برگزار شد که جمع کثیری از علاقه مندان با کسب مهارت های خبری به عنوان خبرنگار پانا جذب شدند.

احمدی با اشاره به اجرای طرح هر مدرسه یک خبرنگار ابراز کرد: با ایجاد مهارت در دانش آموزان، گزارش اخبار فعالیت های مختلفی که در مدارس انجام می گیرد، بصورت کاملا فنی و مناسب منتشر خواهد یافت.

در این کارگاه آموزشی سید محمد حقایقی مدرس لامردی این دوره خبری در خصوص اصول و قواعد خبرنویسی، سبک های خبری، چگونگی تنظیم خبر، رسم الخط خبرگزاری پانا توضیحاتی را ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار