سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد

مهار آتش در انبار 10 هزار متری چوب

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار آتش‌سوزی در انبار 10 هزار متری چوب در باغستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۳۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد

جلال ملکی در گفت و گو با پانا در مورد این حادثه گفت: ساعت 2:53 بامداد امروز آتش‌سوزی در انبار بزرگ چوب در جاده شهریار، شهرک باغستان به سامانه 125 آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سوی همکاران آتش‌نشان باغستان اعلام شد و در پی این اعلام نیاز، سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و تجهیزات به محل حادثه که خارج از حوزه آتش‌نشانی تهران بود اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد جزئیات این حادثه اظهار کرد: آتش‌سوزی در یک انبار 10 هزار متری بود که در آن مقدار زیادی چوب، تخته و پالت‌های چوبی نگهداری می‌شد و در بخش مرکزی این انبار آتش سوزی در وسعتی حدودا 1200 متری رخ داد که به سرعت در حال سرایت به بخش‌های دیگر بود.

وی اضافه کرد: هنگامی که آتشنشانان تهران به محل رسیدند عوامل آتش‌نشانی باغستان در حال عملیات بودند. شعله‌های آتش به شدت در حال سرایت به بخش‌های دیگر بود و طی عملیاتی که از چند طرف انجام شد آتش مهار شد.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت گفت: در ساعت 6:45 آتش کاملا مهار شد و محل حادثه برای لکه‌گیری و بررسی علت تحویل عوامل آتش‌نشانی باغستان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار