نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس

محصولات آموزش و پرورش باید جایگاه واقعی خود را بیابد

تهران(پانا)- نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس معتقد است که محصول آموزش و پرورش صرفا برای دانشگاه و آموزش عالی نیست.

کد مطلب: ۶۹۳۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سعید باستانی نماینده مردم تربت حیدریه،زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در آیین افتتاحیه پنجمین دوره پارلمان معلمان استان خراسان رضوی عنوان کرد :آموزش و پرورش به علل و دلایل مختلفی امروز به عنوان اولویت و دغدغه اصلی مطرح نیست که یکی از این عوامل ساختارهای نادرستی است که چیده ایم و دست آموزش و پرورش هم از این ساختارها کوتاه است.

وی با اشاره به اینکه بودجه آموزش و پرورش روند مناسبی را طی نمی کند ادامه داد:آموزش و پرورش برای انجام امورات خود در مجلس به کمیسیون آموزش و تحقیقات مراجعه می کند و چه بسا در سایر کمیسیون ها نیز مدافعان بیشتر و سر سخت تری دارد.

باستانی تاکید کرد:محصولات آموزش و پرورش صرفا برای تحصیل در دانشگاه و آموزش عالی نیست و لذا به طور جوی نیاز است که این محصولات جایگاه واقعی خود را بیایند.

قابل ذکر است پنجمین دوره پارلمان معلمان خراسان رضوی با حضور نمایندگان معلمان در سطح استان ،مدیر کل آموزش و پرورش و معاون سیاسی،اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی و همچنین نماینده مردم تربت حیدریه،مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی رسما آغار به کار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار