ضرورت همکاری نهادهای مختلف با نظام تعلیم و تربیت

تهران (پانا)- همکاری با نظام تعلیم و تربیت از وظایف تمامی نهادهای دولتی و اقشار مختلف جامعه است.

کد مطلب: ۶۹۳۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا آرامی امام جمعه گرمسار در سخنانی اظهار داشت : شورای آموزش و پرورش نقش مهمی در پیشبرد اهداف آموزشی دارد .

وی بر ضرورت همکاری وتعامل نهادهای دولتی با وزارت آموزش و پرورش تأکید و بیان کرد : همکاری با نظام تعلیم و تربیت از وظایف تمامی نهادهای دولتی و اقشار مختلف جامعه هست .

داریوش طاهری فرماندار گرمسار در سخنانی اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش با هدف مشارکت نهادهای دولتی و خانواده ها در جهت پیشبرد اهداف نظام آموزش و پرورش تشکیل شد .

وی دست یابی به توسعه کشور را منوط به داشتن نظام آموزشی قدرتمند و نظام آموزشی قدرتمند را منوط به همکاری تمامی افراد جامعه است .

علی زمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار بیان کرد: 24 لغایت 30 دی ماه هفته ی گرامی داشت تشکیل شوراهای آموزش و پرورش می باشد و فرصتی مناسب جهت تحقیق و پژوهش پیرامون فعالیت های شوراهای آموزش و پرورش و تأثیر آن بر رشد و ارتقاء و دست یابی به اهداف نظام آموزش و پرورش است . علی زمانی ضمن اعلام موضوعات جلسه، به تشریح آنها پرداخت .

هفته گرامی داشت تشکیل شوراهای آموزش و پرورش، هفته پژوهش، استقرار پایه دوازدهم، تجلیل از برترین های کنکور از جمله موضوعاتی بود که در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار