جلسه طرح ملی شهاب در ناحیه یک شهرری برگزار شد

شهرری (پانا)-جلسه طرح ملی شهاب ( شناسایی و هدایت استعدادهای برتر) با حضور رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل شهرستانهای تهران،رئیس و شورای معاونین و کارشناسان ذی ربط اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در سالن کنفرانس اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۲۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در این جلسه بهروز نصیری مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری با اشاره به اهداف این طرح گفت: اجرای طرح ملی شهاب در مدارس فرصت خوبی برای کشف استعداد و تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان است.

وی در ادامه اظهار داشت: در منطقه ما هم در دوره هاي تحصیلی مختلف آموزش عمومی به منظور احساس مسؤولیت براي ایفاي نقش سازنده در اعتلاي کشور و حمایت تربیتی و معنوي از دانش آموزان داراي استعداد برتر و همچنین به منظور بهره مندي از توانمندي ها و قابلیت هاي آنها در تعالی و پیشرفت کشور اجرای این طرح مورد توجه بوده است.

سپس نادری رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران گفت: هدف از طرح شهاب شناسایی، هدایت و حمایت آموزشی، تربیتی و معنوي صاحبان استعدادهاي برتر از دورة ابتدایی تا پایان دورة آموزش متوسطه و زمینه سازي براي استمرار حمایت ها در مراحل مختلف آموزش عالی همچنین پرورش استعدادهاي برتر و سرآمد و ایجاد سازوکارهاي مناسب براي رشد و بالندگی آنان به عنوان سرمایه هاي ملی و خدادادي می باشد.
وی در ادامه بر معلم‌ محور بودن و فراگیر بودن برنامه ملی شهاب تأکید کرد و ادامه داد: برنامه ملی شهاب به طور ویژه بر اصل تفاوت‌های فردی بنا شده و قرار است به همه دانش‌آموزان، فرصت‌های برابر یادگیری را هدیه دهد و فرصت را جایگزین رقابت کند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار