دانش‌آموز سیستان‌و‌بلوچستاني پژوهنده برتر جشنواره پژوهش و فناوری شد

تهران (پانا) - دانش‌آموز دوره متوسطه و عضو پژوهش‌سرای دانش‌آموزی پویندگان ناحیه یک زاهدان،به عنوان پژوهنده برتر سال 96 کشور معرفی شد.

کد مطلب: ۶۹۲۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در اين باره اظهار كرد: این دانش آموز که عضو پژوهش‌سراي دانش آموزی پویندگان زاهدان است روز گذشته در تهران مورد تجلیل وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوري و رئیس پژوهشگاه مطالعات کشور قرار گرفت.
علیرضا نخعی افزود: ابوالفضل نورا با دارا بودن دو طرح‌ ماده اطفا حریق و ساخت در ایمنی هوشمند در مقابل زلزله توانست عنوان پژوهنده برتر کشوری را از آن خود کند و این موفقیت را برای استان به ارمغان آورد.
او تصریح کرد :در این آئین از هفت دانش آموز دوره ابتدایی، هفت دانش آموز دوره متوسطه اول و هفت دانش آموز دوره متوسطه دوم با حضور وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش تجلیل شدند.
هفته پژوهش سال 96 از 21 آذر با شعار «پژوهش تقاضا‌محور، تجاری‌سازی فناوری و زیربنای اقتصادی» آغاز شده است و تا 27 آذرماه ادامه خواهد داشت.
روزهای این هفته با عنوان پژوهش فناوری و مدرسه، پژوهش فناوری و دانشگاه کارآفرین، پژوهش فناوری و صنعت، پژوهش فناوری اقدام و عمل، پژوهش فناوری و حامیان پژوهش، ایده برتر سرمایه ملی، پژوهش فناوری و حوزه و دانشگاه نام گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار