نماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت:

مردم دنیا بزودی شاهد پیروزی فلسطینی ها بر اشغالگران قدس خواهند بود

نماینده ولی فقیه در امورحج وزیارت گفت: مردم دنیا بزودی شاهد خنثی شدن توطئه علیه بیت المقدس و پیروزی فلسطینی ها بر اشغالگران قدس خواهند بود.

کد مطلب: ۶۹۲۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر در مراسم تواصی بحق در جمع نمازگزاران این سازمان با ابراز تاسف از روح تفرقه گرایی، بی خبری و دنیا گرایی درمیان برخی ازحکام منطقه افزود: آنها هرروز به جهان اسلام خیانت و حادثه آفرینی می کنند و نمی گذارند مسلمانان به وحدت و اتحاد دست یابند.

وی اتحاد مسلمانان برای به شکست کشاندن توطئه های دشمنان را ضروری خواند و گفت: صهیونیست ها ضعیف اند و توان مقابله با ملت های مسلمان را ندارند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با یادآوری کشتارمسلمانان درمیانمار و جنایات تروریست های تکفیری در عراق و سوریه و با اشاره به اینکه هرروز شاهد بحران آفرینی جدید علیه مسلمانان درجهان هستیم، اظهار داشت: مسلمانان درمقابل تروریست ها ایستادند و پیروز شدند و آنها که شکست خورده اند در صدد هستند با اعلام بیت المقدس بعنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس به توطئه شوم دیگری دامن بزنند.

قاضی عسکر با بیان این که یک روزنامه مصری اسنادی را منتشر کرده است که نشان می دهد برخی کشورهای عربی از رژیم اشغالگر قدس خواسته بودند تا صحرای سینا و بلندی های جولان را اشغال کند، افزود: کری وزیر خارجه سابق آمریکا هم اخیرا گفته است یک کشور عربی مرتب از ما می خواست تا به ایران حمله کنیم وما این کار را نکردیم.

نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت ادامه داد: این اسناد نشان می دهد رژیم صهیونیستی قبل از اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل با رئیس جمهور آمریکا لابی کرده و آنها هم با برخی کشورهای منطقه صحبت و هماهنگ کردند تا درمقابل اعلام بیت المقدس بعنوان پایتخت اسرائیل موضع گیری و مساله آفرینی نکنند.

وی اضافه کرد: بسیاری از کشورهای عربی به ملت های خود حتی اجازه نمی دهند تا علیه این تصمیم تظاهرات کنند و خطبای جمعه آنان که برای فلسطینی ها دعا می کردند، حاضر نیستند ازجنایتکارانی که به کشتار مسلمانان درعراق وسوریه دست زدند بخواهند توان خود را علیه اسرائیل بکار گیرند.

قاضی عسکرتاکید کرد: اگر ملت های مسلمان متحد شوند می توانند مانع این جنایت ها شوند و جنگهایی که درنوار غزه و لبنان رخ داد نشان داد که صهیونیست ها ضعیف اند و توان مقابله با ملت های مسلمان را ندارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار