مسیری که در شهرستان زیرکوه حوادثی را رقم می زند.

مسیر سیج-حاجی آباد در شهرستان زیرکوه حوادثی سهمگین می آفریند که ممکن است باعث به خطر افتادن جان بعضی از هم استانی هایمان شود.

کد مطلب: ۶۹۱۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا از خراسان جنوبی،شهرستان زیرکوه یکی از شهرستانهای مرزی استان خراسان جنوبی است که دارای یک هزار و 167 کیلومتر راه شریانی،‌اصلی و جاده آسفالت روستایی است و به علت کوهستانی بودن مسیر های مواصلاتی این شهرستان تا کنون جان افراد زیادی را گرفته است .

اگر چه عامل انسانی در بسیاری از حوادث جاده ای نقش مهمی دارد، اما از طرفی نباید از نقش پیچ های خطرناک، جاده های باریک،آب نماهای مرگ بار و نبودن تابلوهای هشداردهنده در برخی مناطق غافل شد .

اما یکی از مسیرهای مواصلاتی شهرستان که تا کنون حوادث زیادی در آن اتفاق افتاده است،‌مسیر پیچ دار سیچ تا شهر حاجی آباد است که نزدیک به 10 کیلومتر طول دارد اما به علت وجود پیچ های خطرناک و کم عرض بودن مسیر و تردد زیاد وسایل نقلیه در این مسیر مدتی است مسئولان به فکر تعمیر این مسیر افتاده اند .

همچنین این عملیات در روزها و هفته های اول با قدرت زیادی در حال انجام بود، اما مدتی است که به دلایل نامعلوم این پروژه متوقف شده است .

این در حالی است که در قسمت هایی از این مسیر پر پیچ و خم با افتادگی های خطرناک در حاشیه جاده مواجه شده است و جالب اینجاست که هیچگونه علائم هشدار دهنده ای مبنی بر افتادگی شانه نیز در این مسیر نصب نشده است .

در حالی که روزهای پایانی مهر ماه دو حادثه پشت سر هم در این مسیر اتفاق افتاد و شاید یکی از دلایل اصلی این حوادث علاوه بر خطای انسانی،افتادگی شانه جاده بود،انتظار می رفت این حوادث تلنگری بر مسئولان باشد تا قدمی برای رفع این نقص بردارند،‌اما هیچ اتفاقی صورت نگرفت .

ظهر دیروز این مسیر دوباره می توانست باعث یک حادثه غم انگیز شود ولی با مهارت راننده این حادثه بخیر گذشت،همچنین شب گذشته دوباره همین مسیر باعث بروز یک سانحه دیگر رانندگی شد که متاسفانه دو مصدوم بر جای گذاشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار