استانداراردبیل:

طرح راه آهن اردبیل - میانه تا سه سال آینده به بهره برداری می رسد

استاندار اردبیل در پیامی به شهروندان استان به آنها اطمینان داد که طرح راه آهن اردبیل - میانه به عنوان مهم ترین مطالبه مردم تا سه سال آینده و در دولت دوازدهم به نتیجه رسیده و بهره برداری خواهد شد.

کد مطلب: ۶۹۱۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،اکبر بهنام جو اعلام کرد که با پیگیری های بعمل آمده و هماهنگی های صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت راه و شهرسازی جهت تامین اعتبار اجرای طرح راه آهن اردبیل علاوه بر تخصیص 100 ‎ درصد اعتبار سال جاری مبلغ یک هزار میلیارد ریال نیز به عنوان مازاد اعتبار برای تهیه مصالح اجرای ابنیه و تونل های مسیر درسال 1396 تامین شده است .
به گفته وی ، در جلسه ای که با پیمانکاران و مشاوران طرح برگزار شد با استقبال و تعهد پیمانکاران برای اجرای این طرح قرار شد برنامه زمان بندی اصلاحی برای اجرای راه آهن حداکثر ظرف سه سال ارائه شود .
بهنام جو تاکید کرد که با دعای خیر مردم استان برای تحقق وعده ریاست محترم جمهوری و با پیش بینی اعتبار کافی از محل ردیف ها و تبصره های بودجه و سایر منابع برای سال های بعد حداکثر ظرف سه سال آینده طرح راه آهن اردبیل به عنوان اصلی ترین مطالبه مردم به بهره برداری رسیده و به مردم استان اردبیل تقدیم خواهد شد و به فضل پروردگار متعال هیچگونه نگرانی برای انجام طرح وجود ندارد .
گفتنی است:عملیات اجرایی طرح راه آهن اردبیل - میانه به طول 175 کیلومتر از 12 سال پیش شروع شده و تاکنون 46 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. برای بهره برداری از این طرح به 11 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار