امام جمعه اردبیل :

اقدام ترامپ اعلام جنگ با مسلمانان است

امام جمعه اردبیل اقدام اخیر ترامپ در معرفی قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را اعلام جنگ با مسلمانان اعلام کرد.

کد مطلب: ۶۹۱۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،آیت الله سید حسن عاملی گفت: با توجه به اینکه قدس نه مال فلسطین بلکه مال تمام مسلمان هاست از این رو ترامپ با این اقدام با تمام مسلمان ها اعلام جنگ کرده و لذا انتفاضه این بار قطعا فقط در فلسطین نخواهد بود و او عمدا می خواهد جنگ مذهبی در دنیا راه بیاندازد.

وی اظهار داشت: ترامپ با این کار بزرگترین اشتباه دوران خود را مرتکب شده است. چون اولا جبهه مقاومت را متحد تر، قوی تر و مصمم تر می کند ثانیا بیداری عظیم اسلامی و عربی را کلید می زند ثالثا با این اقدام مسأله فلسطین را دوباره در کانون توجه دنیا قرار داد و لذا تمام اروپایی ها و حتی شورای روابط خارجی کنگره آمریکا با وی در این خصوص مخالف هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با محکوم کردن بعضی از سران کشورهای عربی در حمایت مالی و همسویی با آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه داد: از این کار ترامپ، خیانت کشورهای عربی معلوم شد. آنها باید اعتراف به خیانت و از آن توبه کنند. آنها باید اعتراف کنند که با انتخاب گزینه مذاکره با اسرائیل راه را اشتباه رفتند.

خطیب جمعه اردبیل گفت: اقدام ترامپ وزن سیاسی و وضعیت ایران در منطقه را به طور خاص بالا برد؛ چون ایران سالهاست که می گوید مذاکره و صلح راه حل مشکل فلسطین نیست و حالا مذاکره کنندگان مجبورند به تنها راه باقی مانده یعنی راه مقاومت بازگردند.

عاملی ادامه تظاهرات اعتراضی در سراسر جهان و تحریم کالاهای آمریکایی و رژیم صهیونیستی را از جمله راهکارهای حمایت از قدس شریف و مقابله با زیاده خواهیهای رژیمهای استکباری دانست.

امام جمعه اردبیل همچنین اهانت یکی از نمایندگان مجلس به یکی از مراجع عظیم الشأن و همچنین مصاحبه یکی از نشریات داخلی با وزیر امورخارجه حکومت جعلی و غاصب قره باغ را به شدت محکوم و خواستار پیگیری این موضوع از طریق مراجع ذی صلاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار