افتخاری:

کسی که استقلالی باشد باشگاه و هواداران را دچار مشکل نمی‌کند

تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه استقلال از هواداران تیمش خواست که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین لیگ برتر از حواشی دوری کنند تا این باشگاه بیشتر از این با جریمه مالی روبه‌رو نشود.

کد مطلب: ۶۹۱۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سایت باشگاه استقلال، سیدرضا افتخاری با اشاره به پیروزی 3 بر صفر استقلال مقابل سپاهان و تشکر از حضور هواداران در ورزشگاه گفت: شرایط استقلال روزبه‌روز بهتر می‌شود و درصدد هستیم در نیم‌فصل دوم تیم را تقویت کنیم تا در مسابقات سخت و حساس پیش‌رو، نتایج بهتری کسب کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت مطالبات از باشگاه استقلال تصریح کرد: باید از همه بازیکنان و مربیانی که در سنوات گذشته از باشگاه استقلال طلب داشتند، تشکر کنم که جهت اخذ مجوز حرفه‌ای با ما همکاری کردند و بخشی از مطالبات‌شان را به باشگاه بخشیدند. همه می‌دانیم مطالباتی که 10 سال انباشته شده است، در عرض چند ماه قابل پرداخت نیست. ضمن اینکه غیر از بازیکنان و مربیان، اشخاص حقیقی و حقوقی متعددی از باشگاه طلبکار هستند که منابع موجود، امکان تسویه حساب سریع ارقام سنگین انباشته را نمی‌دهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: سه منبع مهم تأمین منابع یک باشگاه حرفه‌ای عبارتند از: حق پخش تلویزیونی، بلیت‌فروشی و تبلیغات محیطی. در حالی که متأسفانه در طول سه سال گذشته از محل‌های یاد شده باشگاه هیچ دریافتی نداشته است (علت آن را در زمان مناسب بیان می‌کنم).

افتخاری خطاب به طلبکارانی که هنوز وضعیت آنها مشخص نشده است، گفت: باید تأکید کنم باشگاه سایر طلبکاران را فراموش نکرده است. ما به دنبال تأمین اعتبار هستیم و ان‌شاءالله به زودی از آنان نیز برای توافق و تسویه حساب نهایی دعوت می‌کنیم. توصیه می‌کنم از پرداخت پول به افرادی که به هر عنوان می‌خواهند در طلب‌شان شریک شوند، پرهیز کرده و به باشگاه خودشان اعتماد کنند. در طول چند ماه گذشته باشگاه در عمل حسن نیت خود را ثابت کرده است. برخی از عزیزانی که به AFC شکایت کردند، توسط همین افراد مشورت‌های غلط گرفته بودند. یقیناً کسی که استقلالی باشد در این شرایط و برای مطالبات گذشته، باشگاه و هواداران را دچار مشکل نمی‌کند.

وی افزود: در دو سال گذشته توانسته‌ایم با حمایت سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان حدود 20 میلیارد تومان از بدهی‌های خود را پرداخت کرده و تعداد قابل توجهی از چک‌های برگشتی نزد طلبکاران را جمع‌آوری کنیم. خوشبختانه برای اولین بار عملکرد مالی باشگاه در طول دو سال گذشته مورد قبول سازمان حسابرسی کشور قرار گرفته است و باشگاه در طول دو سال گذشته به تعهداتش عمل کرده و هیچ‌گونه بدهی برای آینده باقی نگذاشته است.

مدیرعامل استقلال با مخاطب قرار دادن هواداران استقلال تأکید کرد: آنچه که شما می‌خواستید، به آن عمل کردیم. اول از کمک‌های همه شما از طریق سامانه هواداری به باشگاه تشکر می‌کنم. دوم تشکر ویژه می‌کنم که تیم استقلال را در روزهای سخت حمایت کردید. امیدوارم با نتایج خوبی که تیم در نیم‌فصل دوم، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا خواهد گرفت، این حمایت‌ها تداوم داشته باشد. با این حال نکته‌ای را لازم می‌دانم که باید یادآور شوم. در فصل گذشته بدون استثنا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم استقلال را به خاطر انتساب توهین تماشاگران برای هر مسابقه 10 الی 20 میلیون تومان جریمه کرده است. در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به خاطر پرتاب اشیاء به داخل زمین و انداختن لیزر به صورت بازیکنان حریف، بالغ بر 500 میلیون تومان جریمه شده‌ایم. این‌گونه رفتارها نه تنها مشکلی را حل نکرده است، بلکه خسارت سنگینی به باشگاه محبوب‌تان وارد می‌کند، بنابراین از هواداران فهیم و باتعصب می‌خواهم برای کمک به باشگاه و موفقیت استقلال فقط به تشویق بازیکنان و تیم پرداخته و نه تنها از حاشیه‌ها دوری کنند بلکه خود مانع از اقدام غیرمسئولانه اندک هوادارانی شوند که نتیجه عمل‌شان، جریمه برای باشگاه و یا محرومیت هواداران خواهد بود.

افتخاری در پایان گفت: به‌زودی با پرداخت 20 درصد دیگر از رقم قرارداد بازیکنان، میزان پرداختی به آنان به 50 درصد خواهد رسید و این به منزله تسویه حساب نیمی از تعهدات باشگاه قبل از آغاز نیم‌فصل دوم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار