به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت:

گردهمایی معلّمان پژوهنده ی استان ایلام

به مناسبت گرامیداشت هفته ی پژوهش، با هدف تجلیل از معلّمان پژوهنده ی برتر، با حضور جمعی از مسئولان، معلّمان و علاقمندان پژوهش، گردهمایی معلمان پژوهنده استان ایلام برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۱۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، به مناسبت گرامیداشت هفته ی پژوهش، با هدف تجلیل از معلّمان پژوهنده ی برتر، با حضور جمعی از مسئولان، معلّمان و علاقمندان پژوهش، گردهمایی معلمان پژوهنده استان ایلام برگزار شد.

در این مراسم که در محل سالن اجتماعات سازمان دانش آموزی ایلام انجام شد، امیر مهردادی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان ایلام ضمن خیر مقدم به حضّار، پیرامون برنامه معلم پژوهنده و نقش پژوهش در تعلیم و تربیت به ایراد سخن پرداختند. در ادامه­ ی این جلسه، گزارشی از بیستمین برنامه ی معلّم پژوهنده ارائه شد.

سپس رضا خانی دانشیار دانشگاه ایلام و رییس بنیاد نخبگان استان، رویکرد نظام آموزشی برخی کشورها به ارتقای مهارت های حرفه ای معلّمان را تبیین نمودند.

همچنین یافته های پژوهشی با عنوان "تأثیر خوش بینی ادراک ریاضی بر خودپنداره ی ریاضی" توسط ناصر علیمرادی از معلّمان پژوهشگر شهرستان مهران ارائه شد.

در ادامه پنل تخصّصی داوران بیبستمین برنامه معلم پژوهنده برگزار گردید و به سؤالات حاضران پاسخ داده شد. پایان بخش این گردهمایی تجلیل از برگزیدگان بیستمین برنامه معلم پژوهنده در استان ایلام بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار