احمدی به پانا خبر داد

توسعه آموزش حقوق شهروندی به دانش‌آموزان در انتظار تامین اعتبار

تهران (پانا) - مدیر کل امور زنان و خانواده آموزش‌وپرورش گفت: آمادگی کامل داریم تا با افزایش تامین اعتبار، آموزش حقوق شهروندی را در مدارس توسعه دهیم.

کد مطلب: ۶۹۱۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد

مهناز احمدی در گفت‌وگو با پانا، در خصوص توجه به موضوع حقوق شهروندی در مدارس و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای آن اظهار کرد: سومین سالی است که آموزش حقوق شهروندی در مدارس در حال اجرا بوده و امسال هم تداوم این برنامه با قوت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی ۱۶ استان برای آموزش حقوق شهروندی از اول مهرماه فعالیت می‌کنند و اگر تامین اعتبار انجام شود، استان‌های تحت پوشش افزایش خواهند یافت. هرچه میزان اعتبارات افزایش یابد توسعه کار در سطح وسیع‌تری دنبال خواهد شد.

احمدی با اشاره به اینکه هشت ساعت آموزشی فوق برنامه برای این دوره در مدارس تعیین شده است، تصریح کرد: هر زمانی تخصیص اعتبار از سوی وزارتخانه انجام شود آمادگی کامل برای توسعه کار داریم.

مدیرکل امور زنان و خانواده آموزش‌وپرورش بیان کرد: در برنامه‌ای که برای استان‌های تحت پوشش داشتیم صرفا حقوق شهروندی مورد توجه نبوده و حقوق فردی، اجتماعی، خانوادگی و اقتصادی در یک قالب یک بسته آموزشی و کتاب برای معلمان، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار