معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با پانا:

نظام تربیتی پرورش دهنده بزرگان فرهنگ و هنر است

معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: نظام تربیتی در حوزه تعلیم و تربیت اسلامی فرهیتخگان بزرگی را به جامعه تحویل و پرورش داده است.

کد مطلب: ۶۹۱۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد

یوسف نجفی در حاشیه مراسم اختتامیه کنگره سراسری استاد حیدر عباسی در مراغه در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: نظام تربیتی آموزش عمومی است و اگر این نظام ،خانواده ، جامعه و سایر نظام های رسمی و غیر رسمی وصل به تعلیم و تربیت اسلامی باشند ،اساتید ، فرهیختگان و هنرمندان بزرگی را تحویل و پرورش خواهد داد.

وی به پیشینه تاریخی مراغه و بزرگان عرصه علم و فرهنگ خطه آذربایجان و شهرستان مراغه اشاره کرد و افزود : مراغه و خطه آذربایجان در دوران های مختلف با توجه به غنای فرهنگی و تاریخی ، فرهیختگانی همچون استاد حیدر عباسی و استاد کریمی به جامعه معرفی کرده است.

وی اضافه کرد : تاریخ این خطه سرشار از بزرگانی ادبی و هنری و علمی از خواجه نصیر ، عبدالقادر مراغه ای تا اوحدی مراغه ای است.

معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: پاسداشت و بزرگداشت فرهیختگان و هنرمندان ، ارزش دادن به فرهنگ علم و هنر است.

کنگره سراسری استاد حیدر عباسی (باریشماز) ، معلم پیشکسوت و فرهیخته مراغه به مدت 2 روز 15و 16 آذرماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری عبدالقادر مراغه با حضور 500نفر از اساتید و صاحبنظران و شعرا از سراسر کشور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار