فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تشریح کرد:

جزئیات دستگیری سارقان طلا فروشی در شهرستان گچساران

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به تشریح جزئیات دستگیری سارقان طلا فروشی در شهرستان گچساران پرداخت.

کد مطلب: ۶۹۰۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی انصاری در رابطه با جزئیات این عملیات افزود: در پی وقوع سرقت مسلحانه از طلافروشی باب الحوائج واقع در خیابان "بلادیان" گچساران در شهریورماه امسال، که منجر به قتل صاحب طلافروشی و فرزندش و مجروح شدن دیگر فرزند طلافروش و سرقت ۴۵ کیلو گرم طلا و جواهرات شد، از همان ابتدا پیگیری و کشف موضوع در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

انصاری ابراز داشت: برای انجام این ماموریت، تیمی از کارگاهان پلیس آگاهی و اطلاعات استان با همکاری فرمانده انتظامی شهرستان گچساران ماموریت یافتند و در طی این مدت با تلاش بی وقفه و شبانه روزی موفق شدند چند نفر از رابطین، قاتلین و سارقین را در حالی که قصد فروش مقداری از طلا و جواهرات سرقتی در یکی از استان های همجوار را داشتند دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان گفت: با انجام عملیات غافلگیرانه و مقتدر ماموران عملیاتی، دو نفر قاتل و سارق تحت تعقیب که هر دو نیز برادر بودند در یکی از محورهای مواصلاتی استان دستگیر و سلاح بکار رفته به همراه طلا و جواهرات مسروقه که در محلی زیر خاک پنهان کرده بودند، کشف و ضبط شد.

انصاری ابراز داشت: در عید ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) این توفیق بدست آمد و انتظار خانواده مقتولین برای کشف این موضوع پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار