نمایش کمدی اعترافاتی درباره زنان در لامرد به روی صحنه می رود

نمایش کمدی اعترافاتی درباره زنان به کارگردانی محمد پیکایی در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در لامرد به روی صحنه خواهد رفت.

کد مطلب: ۶۹۰۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس ، محمد پیکایی کارگردان این اثر نمایشی در خصوص « اعترافاتی درباره زنان » گفت: این نمایش درباره مردی به نام ابونصر است که به تازگی سردبیر یک بخش از روزنامه ای شده است که هیچ اطلاعاتی درباره آن سرویس ندارد. او که پیش از این خبرنگار بخش دیگری بوده حالا باید درباره حقوق زنان مقاله بنویسد در حالیکه این فرد در زندگی شخصی اش زن هراس است و به واسطه مادرش که از او بسیار حساب می برد زن های مختلفی را به همسری گرفته است و از ترس مادرش درباره هیچ کدام نیز حق اظهار نظر نداشته است. ابونصر یکبار در زندگی اش می خواهد حرف دلش را بزند و با زنی که دوست دارد ازدواج کند اما...

این هنرمند اضافه کرد: با وجود اینکه به نظر می رسد نمایش مضمون تلخی دارد اما کار اصلا تلخ و گزنده نیست بلکه نمایشی کمدی است که همه رویدادهایش براساس اتفاقات خنده دار رخ می دهد.

نمایش کمدی اعترافاتی درباره زنان با بازی : محمد پیکایی، آیسا صفایی، زینب زارعی، فاطمه صادقی فرد، زهره منصوری به کارگردانی محمد پیکایی و نویسندگی محمد امیر یاراحمدی از 18 الی 24 آذرماه در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی شهر لامرد به روی صحنه می رود.

گروه اجرایی این اثر هنری متشکل از علیرضا حقیقی مدیر اجرایی، فاطمه صفری دستیار کارگردان، فاطمه عبداله پور گریم، محمد رضا تیموری بخش نور، و سید علی موسوی مدیر صحنه ، راضیه آذرطوس موسیقی ، عاطفه قائد منشی صحنه و به سرپرستی عباس پرانداخته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار