معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی :

کانون ها تأثیر زیادی در کاهش آسیب های اجتماعی دارند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت نقش کانون ها گفت : کانون ها تأثیر زیادی در کاهش آسیب های اجتماعی دارند.

کد مطلب: ۶۹۰۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی کانون های فرهنگی و تربیتی استان در محل معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار شد .

علی شورزاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی در این جلسه بر اهمیت نقش کانون ها تأکید کرد و گفت : کانون ها جلوه گاه فعالیت های حوزه ی فرهنگی و هنری هستند.

وی افزود : کانون ها مهمترین نقش را در پر کردن اوقات فراغت دارند و با سوق دادن دانش آموزان به سمت فعالیت های فرهنگی و هنری تأثیر زیادی در کاهش آسیب های اجتماعی دارند.

شورزاده خطاب به مدیران کانون های استان گفت : باید از نیروهای توانمند و خلاق در کانون ها استفاده کنید و با طرح ها و برنامه های مبتکرانه کانون ها را به سمت درآمد زایی و خودگردانی هدایت کنید.

محمدی رییس اداره فرهنگی و هنری نیز از مدیران کانون ها خواست با برگزاری نشست های دوره ای صمیمانه ، تجربیات موفق خود در زمینه درآمد زایی و رونق دادن به کانون ها را با سایر شهرستانهای دارای پتانسیل به اشتراک بگذارند.

وی افزود: جذب نیرو های انسانی متخصص و متعهد می تواند موجب فعالسازی انجمن های موجود در کانون شود.

در این جلسه مدیران کانون های استان مسایل و مشکلات خود را با معاون پرورشی و فرهنگی در میان گذاشتند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار