بازدید نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب از مدرسه استثنایی نور اراک

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز جهانی معلولین در جمع دانش اموزان با نیازهای ویژه یکی از مدارس استثنایی شهر اراک حضور یافت.

کد مطلب: ۶۹۰۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، علی اکبر کریمی با حضور در جمع دانش آموزان و پرسنل مدرسه استثنایی نور ضمن آشنایی با نحوه ارائه خدمات آموزشی، توانبخشی و فرهنگی به دانش آموزان از زحمات مربیان و مسئولان عرصه آموزش و خدمت به دانش آموزان با نیاز های ویژه تقدیر نمود.

وی با اشاره به نقش ژنتیک در ایجاد گروهی از معلولیت ها اظهار داشت: طرح اجباری شدن غربالگری ژنتیک برای زوج های جوان با هدف پیشگیری از معلولیت های بدو تولد در برنامه ششم توسعه در قانون تصویب شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های آموزشی مورد نیاز دانش آموزان با نیازهای ویژه بیان کرد: تعداد مدارس استثنایی مورد نیاز این کودکان در استان مرکزی کافی نیست و خیران می‌توانند با مشارکت در عرصه ساخت مدارس استثنایی کمک رسان آموزش و پرورش و دیگر ارگان‌های مربوطه باشند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب برای پیگیری مطالبات دانش آموزان مدرسه استثنایی نور شهر اراک به ویژه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس قول مساعد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار