ادامه لفاظی‌های مضحک نتانیاهو علیه ایران

نخست وزیر اسرائیل بار دیگر با تکرار ادعاهای بی‌اساس خود علیه ایران،‌ جمهوری اسلامی را با آلمان در زمان هیتلر مقایسه و هر دو را متهم به نابودی یهودیان کرده است.

کد مطلب: ۶۸۹۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از راشاتودی، بنیامین نتانیاهو در یک پیام ویدئویی به موسسه تحقیقاتی سابان «مرکز سیاست‌گذاری برای خاورمیانه» در واشنگتن مدعی شد: «در حقیقت تفاوت‌هایی بین آلمان نازی و جمهوری اسلامی وجود دارد اما دو چیز مشترک بین آنهاست: یک، تعهد بی‌رحمانه برای تحمیل استبداد و ترور و دوم، تعهد ظالمانه به قتل یهودیان.»

نخست وزیر اسرائیل اخیرا در لفاظی‌های متعدد خشم خود را به ایران اعلام کرده و بارها و بارها ایران را متهم به تلاش برای حمله به اسرائیل از طرق سوریه کرده است و وعده داده که برای متوقف کردن ایران به تنهایی عمل خواهد کرد.

انتشار ویدئوی نتانیاهو روز یکشنبه چند ساعت بعد از آن بود که گفته شد موشک اسرائیلی به حومه شهر دمشق پرتاب شده است. رسانه‌های سوریه گزارش کرده‌اند که این موشک یک پایگاه نظامی را تخریب کرده است. برخی از منابع گزارش کرده‌اند که موشک‌ها پایگاه نظامی ایران را که گفته می‌شود در این منطقه وجود دارد مورد هدف قرار داده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار