افزایش 0.47نمره ورقه امتحان نهایی متوسطه نظری آموزش و پرورش بوشهر

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر رشد 0.29(29 صدم درصد) قبولی وافزایش 0.47( 47 صدم) نمره ورقه ی امتحان کتبی یا همان امتحان نهایی متوسطه نظری در سال 96-95 داشته است که جای تقدیر دارد.

کد مطلب: ۶۸۹۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، قربانعلی افشانی در نشست توجيهي-آموزشي تشريح آيين نامه هاي آموزشي دوره متوسطه نظري اظهار داشت: آموزش و پرورش استان بوشهر با تمام تنگناها و با این حجم کار در اكثر شاخصه ها رشد داشته و کار بسیار بزرگی اتفاق افتاده است و نياز است كه مسئولين استاني اين رشد را ببينند.
افشانی ادامه داد: آموزش و پرورش استان بوشهر رشد 0.29(29 صدم درصد) قبولی وافزایش 0.47( 47 صدم) نمره ورقه ی امتحان کتبی یا همان امتحان نهایی متوسطه نظری در سال 96-95 داشته است که جای تقدیر دارد.
وی تصریح کرد: متوسطه دوره دوم دارای سه شاخه، نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش است که شاخه نظری4 رشته، شاخه فنی و حرفه ای 53 رشته و شاخه کاردانش با 141 رشته که مجموعا حدود 200 رشته با حجم وسیعی از نیروی انسانی، ساعت و کتاب آموزشی و تجهیزات در سال جدید، پایه دوازدهم استقرار پیدا می کند.
این مقام مسئول بیان کرد: سازماندهي نيرو در سال دوازدهم قابل قياس با هيچ يك از پايه ها نيست و براي اين رشته ها بايد كتاب طراحي شود كه نسبت به كلاس ششم به مراتب كار بسيار سخت تري داريم.
افشانی افزود: حساسيت استقرار پايه دوازدهم در سال آينده بسيار بالاست و فعاليت هابه صورت مداوم در كميته استقرار انجام و گزارش ماهيانه استان ها تقديم وزير می شود.
مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: طبق سيستم سناد حدود 920 هزار دانش آموز در پايه يازدهم در حال تحصيل هستند كه ٦٧ درصد دانش آموزان در شاخه نظري و ٣٣ درصد در رشته هاي فني و حرفه اي و كاردانش تحصيل مي كنند و این تعداد سال آینده در پایه دوازدهم تحصیل خواهند کرد، در صورتی که دانش آموزان پایه پیش دانشگاهی حدود 420 هزار نفر بودند پس نیاز است که ساعت بالایی باید جبران شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار