معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان:

سیستم گرمایش پنج هزار و575کلاس از طریق سوخت گاز تامین می شود

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: از هفت هزار و 278 کلاس درس فعال در سطح استان ،سیستم گرمایش پنج هزار و 575کلاس از طریق سوخت گاز تامین می شود.

کد مطلب: ۶۸۹۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد

یعقوبعلی عبادی در گفت و گو با خبرنگار پانا زنجان با اشاره به سرد شدن هوا و لزوم استانداردسازی سیستم گرمایشی، گفت: بر اساس آخرین بررسی‌های انجام گرفته حدود 76 درصد از سیستم گرمایشی مدارس استان استاندارد است و این مدارس از سیستم گرمایش مرکزی استفاده می‌کنند.

وی با بیان تفکیک نوع سیستم های گرمایش کلاس ها عنوان کرد:حدود 9درصد از کلاس ها از طریق بخاری های استاندار نفت سوز و3درصد از کلاس ها از بخاری های گاز سوز استاندارد برای گرمایش کلاس استفاده می کنند.

عبادی با اشاره به اینکه تعداد کلاس هایی که از بخاری های نفت سوز نسبت به بخاری های گازسوز بیشتر است گفت:بخشی از روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار نیستند لذا اداره کل به روستاهایی که در آن ها لوله کشی گاز انجام شده سعی در بهره مندی مدارس از نعمت گاز شده است.

وی در ادامه گفت: نزدیک به 1/6 درصد از کلاس های باقی مانده از بخاری های برقی تابشی استفاده می شود.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان اظهار داشت:نسبت به سال گذشته در استاندارد کردن سیستم های گرمایشی حدود6 درصد افزایش در منابع گاز سوز و حدود یک درصد افزایش گرمایش از طریق سوخت گازوئیل صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تامین سوخت مناطق صعب‌العبور و کوهستانی در دست انجام است، عنوان کرد: این اقدام برای پیشگیری از بروز مشکل در فصل سرد سال پیش‌بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار