برگزاری یادواره شهدا با عنوان تا کعبه مقصود در حرم عبدالعظیم حسنی(ع)

یادواره شهدا با عنوان تا کعبه مقصود به همت یک گروه مردم نهاد فرهنگی و با همکاری نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) ری با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، در سالن آمفی تئاتر ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) ری برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۹۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،سردار علی حسنی معاون هماهنگ کننده بسیج دانش آموزی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص)تهران بزرگ ضمن سخنرانی در این مراسم اظهار داشت: نابودی حاکمیت داعش با شجاعت و فداکاری های مدافعان حرم محقق شد.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم در امتداد شهدای دفاع مقدس هستند، گفت: با یاری خداوند، وعده سردار سلیمانی محقق و طومار داعش پیچیده شد و طبق آیات قرآن حق بر باطل پیروز شد و شهدا در این میدان سرافراز و سربلند شدند.

حسنی با اشاره به اینکه جنگ کفر و اسلام ادامه دارد، تصریح کرد: نباید کار را تمام شده بدانیم. حواسمان باشد که دشمن نابکار و خیانتکار به سادگی کوتاه نمی آید و در لباس دیگری ورود خواهد کرد.

در ابتدای مراسم نیز پدر شهید رسول خلیلی ضمن خیر مقدم به حاضرین خاطراتی از فرزند شهیدش نقل کرده و به بیان ویژگی های اخلاقی و اعتقادی وی پرداخت.

شایان ذکر است ، تجلیل از خانواده های شهدای مدافع جرم، اجرای تواشیح توسط گروه نورالزهرا و مداحی از دیگر بخشهای این مراسم بود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار