نوزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار شد/

علیزاده: آموزش خروج اضطراری و پناه گیری صحیح از اهداف مانور زلزله است

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی گفت: در طول اجرای مانور زلزله دانش آموزان محل های ایمن مدرسه خود را به خوبی می شناسند و همچنین با نحوه پناه گیری صحیح و خروج اضطراری آشنا می شوند.

کد مطلب: ۶۸۸۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد

صمد علیزاده در حاشیه نوزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدرسه شاهد مهدیه ناحیه 3 تبریز در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: با توجه به این که کشور ایران و استان آذربایجان شرقی با خطر زلزله مواجه است لذا آموزش و ارتقای فرهنگ حفظ ایمنی عموم مردم به ویژه دانش آموزان خیلی ضرورت دارد.

وی افزود: دانش آموزان پل ارتباطی مدرسه و خانه و رسانی خوبی برای انتقال آموزش ها به خانواده هستند بنابراین لازم و ضروری است که مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس برگزار شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان تصریح کرد: امروز همزمان با سراسر کشور نوزدهمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس استان با شعار مدارس ایمن- جامعه تاب آور اجرا می شود.

علیزاده اضافه کرد: در طول این آموزش ها و اجرای مانور دانش آموزان یاد می گیرند که خونسردی و آرامش خود را در موقع بروز حادثه حفظ کنند و همچنین محل های ایمن مدرسه خود را به خوبی می شناسند و با نحوه پناه گیری صحیح و خروج اضطراری آشنا می شوند.

وی گفت: از اولیای محترم انتظار داریم حتما بعد از اتمام مانور بازخورد لازم را از فرزندان خود در مورد میزان آگاهی و آمادگی لازم و آموزش هایی که در مانور زلزله دریافت کرده اند را جهت تثبیت یادگیری جویا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار